31 Ağustos 2014 Pazar

BİTENLER VE ÇÖPE GİDENLER 2

BİTENLER VE ÇÖPE GİDENLER

Bugün ayın 31'i ,bir ay daha bitti ve ayın son yazısı olarak bitenleri ve çöpe gidenleri yazmak istedim.
Yazacağım bazı ürünler bitti bazılarıysa kullanma tarihleri ğeçtiği için çöpe gitti.Evde çok fazla ürün biriktiremediğim için bittikçe yazıyorum ki kalabalık yapmasın.

Gelelim ürünlerime;




Resimdeki ürünler bahar temizliği sırasında banyodaki dolapta bulunup atılanlar  ve bitenler.Çöpe gideli baya oldu ancak yazısını yazmak yeni nasip oldu.
  1. ARKO NEM GÜNEŞ SÜTÜ:Zamanında ikili ürün olarak alınmıştı ve yanında lip balmı da vardı.30 koruma faktörü içeriyordu.Biri bitti bu da unutulmuş ve zamanı geçtiği için atılmıştı  ama memnun kaldığım  bir üründü.
  2. HOBBY SAÇ KREMİ:Standart saç kremi özelliklerine sahipti.İçinde az kalmıştı yeni ürünler denediğim için pek kullanılmadı ancak kullandığım zaman içinde sorun da yaşatmadı.
  3. AVON DUŞ JELİ:Avonun sevdiğim ürünlerinden belki tekrar alınır.
  4. -5.DOVE DÖKÜLME KARŞITI ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİ:Severek kullanmıştım,saç kreminden bir tane daha yarımım bile var.
  5. AVON EL KREMİ:400 ML boyutuyla yılbaşında almıştım.Avonda böyle kremler hep aynı oluyor.Bir sarı bir de beyaz krem var kap değişiyor ama içindeki aynı.İki tane almıştık,biri sarı bir beyaz kremdi.
  6. DURU ŞAMPUAN:Çöpe giTti.
  7. DURU SAÇ KREMİ:Çöpe gitti.

  1. NEUTROGENA PEMBE GREYFURTLU GÜNLÜK PEELİNG:Bayılıyorum buna,bitti yerine loreal alıcağım için yenisini almadım ama hoş kokulu ve küçük taneli peeling arayanlara öneririm.
  2. NİVEA 2'Sİ 1 ARADA TEMİZLEME SÜTÜ VE TONİK:Alalı baya oldu ama kullanamadım hep kaşıntı yaptı ,bitirmeye zorladım ama yarısından fazla vardı attığımda.


Bunlar yeni bitti hatta favorilerimden/sık kullanılanlarda görmüş olabilirsiniz.
  1. BABY MATE ISLAK MENDİL:Kapaklı ,hoş kokulu  uygun fiyatlı bir mendildi.A101 marketten almıştım.Tekrar görürsem alırım.
  2. MARMADAS LİMON KOLANYASI:Toz alırken kullanıyorum.Hoş koku veriyor ve daha hijyenik oluyor.Yine alınabilir,alınmaya da bilir belli olmaz.
  3. DALAN DOLİVE:Ayrıntılı yazısı gelecek ama yerine yenisi alındı bile.
  4. MİSTRAL MENDİL:Bu numune,çok bitti bu ay yerine yenisi alındı bile.
  5. HELEN HARPER:Güzel bir ğünlük ped,kalınlığı ve yumuşaklığı yeterli benim için tek tek de ambalajlı daha ne olsun .Yenisi alındı bile.
  6. -7-8-9 TOTES MEER MASKELER:Gratis maskelerinden yazıları yazılacak.Sarı olanı hariç diğerleri ğüzeldi.
  7. NİVEA LİP BALM:Vişneliydi.Çantada kalmış ve kokusu değişmişti.Şu an bee beauty lip balm kullanıyorum bitince (kışın ) elmalı olanından alıcağım.
Benim bitenler yazım bu kadardı.Umarım beğenmişsinizdir.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.


Sonraki yazım:"PROJECT PAN"olacak.

Hiç yorum yok: