12 Ağustos 2014 Salı

BİTENLER VE ÇÖPE GİDENLER 1

Biraz uzun bir yazı olacak çünkü hem dolapları temizledim hemde uzunca bir süredir böyle bir yazı yazmadım.Hadi lafı fazla uzatmadan başlayalım;
http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
bitenler 1
1.BEBAK ACIBADEM MAKYAJ TEMİZLEME SÜTÜ:Severek kullanmıştım.Uygun birmakyaj temizleyicisi arayanlara öneririm.
2.DOVE ROLL ON:Eski bir seri sanırım artık  böylesini bulamıyorum.Kokusu çok ğüzeldi ,koruması da orta seviyedeydi.Severek kullandım ve bitti.

3.TAKİTA ŞEKER: Rossmann alışverişinde almıştım.Kabının açılması falan çok farklıydı.Limonlu ve limeliydi.Tadı güzeldi amam çok küçüktü .
4.ARKO NEM ZEYTİNYAĞLI EL KREMİ:Severek kullandım hatta kestim sonunda.Nemlendirmesi,kokusu ,emilmesi çok güzeldi.Zaten Arko nem kremleri çok severek kullanıyorum.(tüp kremleri  falan artık kesiyorum içinde ne kadar ürün kaldığına inanamazsınız.)
5.FLORMAR LİP BALM:Çilekli orta seviye bir lip glosstu.
6.ARKO NEM 15 FAKTÖRLÜ LİP BALM: Güneş sütünün yanında hediyeydi. Çok güzel elma kokuyordu.Tarihi geçtiği için attım.
7.AVON ASANSÖRLÜ GÖZ KALEMİ:Bunlara bayılıyorum ,gözde dağılmıyorlar.Ancak tüm asansörlü kalemler de olduğu ğibi çok açarsan kırılıyorlar.Benim ki kırılmadı.Bu simli siyahti. Şu an kullandığım sade siyah olanı indirimde tüm renkleri toplayacağım.
8.AVON SUPER EXTEND EXTREME MASKARA:Siyah renki sıradan bir maskara.Avon maskaraların genel özelliklerini taşıyordu.İlk hafta çok ıslak sonraki haftalar mükemmel.
9.AVON SAÇ UÇLARI İÇİN KIRILMA KARŞITI SERUM:Kaçıncı şişem bilmiyorum arganlı olanı da bunun gibi çok sevdim şu anda yedek olanında yarısındayım.
10.AVON BLACK SUEDE VE AVON TRUE FORCE ROLL ON:Bunlar kardeşimindi. Parfümlerinin yanında hediye olarak aldı.Parfümün kokusunu tamamlıyordu.
11.BİOMEN SAÇ DÖKÜLMESİNE KARŞI SERUM:Buda şampuanın yanında hediyeydi ama bir işe yaraması.
12.HAİR SHİNE ŞAMPUAN: A101'den alındı ve içine yılan yagı dökülerek kullanıldı.Ucuz olmasına ragmen piyasadaki diğer şampuanlardan bir farkı yoktu.Tekrar alınabilir.
http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
kozmetik dolabının dibinden çıkanlar
13.GABRİNİ ALLIK:İlk aldığım allık herhalde kullanmadım.Ne zaman alındığını bile hatırlamıyorum.Çöpe ğitti.
14.FLORMAR TRUE COLUR LİP GLOSS: Yapış yapıştı aldığım zamanda sevmemiştim sonra unutuldu ve çöpe gidiyor.
15.FLORMAR FONDOTEN:İkisini de bana kozmetikçi kız vermişti ama renkleri çok koyuydu elden başka bir yere sürmeden çöpe gitti.
16.PEMBE RUJ:Adı yazmıyor yıllar içinde silinmiş tabii.Ama çok simli olduğu için kullanılmadan çöpe gidenler arasında kendisi.
17.RUJ+PARLATICI İKİLİSİ:Adını hatırlamıyorum ,ürünler çöpe gideli çok olduğu için bakamıyor da tabi.Rujun çok dogal bir rengi vardı neredeyse bitmişti  ama parlatıcı kısmı  sim bombası resmen  yıllarca kullanılmayı beklemiş dolapta ama kusura bakma sende çöpe.
18.FLORMAR EYELİNER :İlk eyelinerim kendisi sürmeye çalışırken kurumuştu kıyamamıştım atmaya kalmış, dolapta diğerleriyle oda çöpe gitti.
19.MY BEAUTY VE LAGRİTO DİSK PAMUK:Sıradan pamuklardı.
Uzun bir yazı oldu şimdilik bu kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazı:"DENEDİM YORUMLUYORUM : LOREAL PURE ZONE TEMİZLEME JELİ"olacak.

Hiç yorum yok: