10 Mayıs 2014 Cumartesi

SARIMSAKLI SAÇ BAKIM KÜRÜ NASIL YAPILIR?

SARIMSAK KÜRÜ

Sarımsak kürü.;saç dökülmesi,saç derisinin ğüçlendirilmesi,saç telleri için kullanılan bir kürdür.

Ben bu kürü daha çok saçımın döküldüğü mevsim geçişlerinde kullanıyorum.
malzemeler
2 diş sarımsak
1 çorba kaşığı zeytin yagı
1 tane bıldırcın yumurtası
ben önce sarımsağı rendeliyorum iyice küçük olunca zeytin yagı ve yumurtayı karıştırıyorum.
önce saç derisi sonra saç uçlarına sürüyorum evde sarımsak yagı da varsa ondan da koyuyorum .hafta da iki  kere yapıyorum  tüm gece bekliyor sabahta yıkıyorum koku vb olmuyor bende ..


DENEMENİZİ TAVSİYE EDERİM .EĞER DÖKÜLME CİDDİ BİR RAHATSIZLIK SONUCU DEĞİLSE FAYDALI OLUYOR.KIRILMA SONUCU OLANA  VE  KÖKTEN  DÖKÜLENE DE FAYDALI.KARDEŞİME HAFTADA 1 KEZ RUTİN OLARAK YAPIYORUZ AZALMA OLDU DÖKÜLMESİNDE


 SARIMSAK MUCİZEVİ BİR ÜRÜN SARIMSAK YAGINI VE SARIMSAĞI SAÇ BAKIMINDA MUTLAKA DENEMEKİSİNİZ

Hiç yorum yok: