7 Mayıs 2014 Çarşamba

Neutrogena pembe greyfurtlu günlük peeling

NEUTROGENA ĞÜNLÜK PEELİNG


Neutrogena ürünlerinden genelde memnunum.Bu ürünü de yüzüme zarar vermesin ,kokusu ğüzel olsun diye almıştım.ne bereketli ürünse 2 ğünde bir peeling yapsamda bitiremedim  benimki çok az kaldı maksimum 1 ay idare eder beni.Memnun musun dersen güzeldi.Taneleri biraz daha büyük olsaydı iyiydi ama yine de sevdim.kokusu ğüzeldi.Tam hassas ciltliler için bir peeling.

Bu ürünü kullanmaya başladığım zaman da tüm ürünlerimi pembe almıştım:)Her şey meyveli falan bayagı zorlandım o nedenle ama üründe sıkıntı yok tabi.
Ürünü marketlerde eczanelerde kozmatiklerde bulabilirsiniz
Hassas ciltliyseniz yada cildimi tahriş etmeyecek hoş kokulu  bir ürün arayışı içindeyim diyorsanız bir bakın derim.
Ben kullandım (hala kullanıyorum) çok memnun kaldım umarım siz de faydasını görürsünüz.



TEKRAR GÖRÜŞMEK ÜZERE TAKİPTE KALIN.




Hiç yorum yok: