10 Mayıs 2014 Cumartesi

DOĞAL YÖNTEMLERLE SAÇ RENGİ NASIL AÇILIR

SAÇ RENĞİ AÇMA

Ben bu konuda iki yöntem biliyorum limonlu olanı denedim benim saçımı çok az açtı ama parlaklık verdi.Papatyalı olanı da denemek için hazırlamıyorum şu aralar hava kapalı ve yagmurlu hava açınca demek istiyorum.


Papatya Çayı Kullanarak Saç Rengini Açmak
Saç açıcı bir bitki olan papatya, özellikle solmuş sarı renge sahip olan saçlar için oldukça etkilidir. Papatya çayıyla saçlarınızı haftada 1-2 defa  yıkamak yeterli.

Papatya Çayının Hazırlanışı

Yarım su bardağı papatya çiceğini kaynar durumda olan 6 bardak suya koyun ve yaklaşık 30 dakika demlenmesini bekleyin. Saçlarınızı biraz nemlendirin ve çay soğuduktan sonra yavaşça uygulayın. Tüm saçlarınızı papatya çayıyla yıkadıktan sonra 30-45 dakika arasında bekletmek yeterli olur. Sonrasında da saçlarınızı yıkayabilirsiniz.Saçlarda papatya varken ğüneşe çıkmalısınız.

Limon İle Saç Rengini Açmak

Limon Kullanarak Saç Rengini Açmak
Saç rengini açmakta en doğal yöntemlerden biri olarak bilinen limonun etkisini araştırdım ve gerçekten işe yaradığını gördüm. Limon saçınızın daha parlak görünmesini sağlar ve rengini kısa süre içerisinde açar.

Limonla Saç Rengi Nasıl Açılır?

Bilmeniz gereken ilk nokta, bu işlemi güneşli bir günde yapmanızdır. Güneşin etkisiyle limon daha fazla işe yarar hale gelir ve saç renginizi açar. Bir bardak limona karşılık 3 bardak suyu karıştırın ve tercihen bir sprey yardımıyla bol bol saçınıza sürün. Bir kaç saat boyunca dursun, sonra bol su ile yıkayın. Limon asitli bir yapıda olduğu için deriyi tahriş edebilir bu sebeple saç ve deri bakımınıza özen göstermelisiniz

Limanlu yöntemde papatya da saçı  yıpratır o nedenle bakımına özen göstermelisiniz.

Bu iki yöntemde her saçı eşit derecede açmıyor.Tipki boyalarda olduğu ğibi saçın yapısıyla ilgili.
Benim saçım koyu çikolata rengi.Limon benim saçımı 2 ton kadar açmıştı ama çok ğüzel parlaklık verdi.

Deneyin size uyarsa uygularsınız.

TEKRAR GÖRÜŞENE KADAR KENDİNİZE İYİ BAKIN VE TAKİPTE KALIN


Hiç yorum yok: