16 Mayıs 2014 Cuma

10 tl ALTI 10 FAVORİ ÜRÜN

NEDEN BÖYLE BİR YAZI YAZMAYA KARAR VERDİM?


Bu yazıyı yazmamın sebebi insanların pahalıysa iyidir düşüncesine karşı olmam ve böyle yazıları okumayı videoları izlemeyi sevmem.Ancak bu tarz video ve yazıları türkçe çok  bulamıyorum ne yazık ki.

Burada yazdığım ürünleri denemiş ve memnun kalmış olduğum ürünlerin arasından seçtim .Umarım seversiniz.


1.GARNİER SAF VE  TEMİZ 3 'Ü BİR ARADA


En favori ürünüm kendisi.Ben maske olarak kullansamda peeling ve temizleme ürünü olarak da kullanılabiliyor. Ebatı büyük,ben maske olarak bir sene kadar kullanıyorum.
Fiyatı değişmekle beraber 7-10 tl arası değişiyor.

2.NEUTRAGE PEMBE  GREYFURTLU PEELİNG


Favori peelingim.Ğüzel kokuyor,tanecikleri küçük;yüzü çizmiyor,güzel temizliyor ve pamuk ğibi yapıyor.Ben bu ürünü iki ğünde bir banyoda kullanıyorum.




3.ARKO NEM SERİLERİ


Bunda favorim zeytinyağlı olanı ama ben hepsini seviyorum.Kolay emiliyorlar ve nemlendirmesi ideal.

Boyutuna göre fiyatları değişiklik gösteriyor.
Ortalama olarak;300 ml olanları 8-10 tl ;çanta boy olanları(20 ml) 1-1,5 tl orta boy olanlar(75 ml) 3-5 tl arası
Denemenizi tavsiye ederim.






















4.DOVE SABUNLARI


Tamamıyla tembel işi.Yorgunsam vaktim kısaysa yüzümü temizlemek için kullanıyorum.Sabun cildi kurutur derler ama bu kurutmuyor.
Çok ğüzel kokuyor.(anlamışsınızdır ben kokuya önem veriyorum)
Çeşitleri var ,ben bu aralar shea butter olanı kullanıyorum,yok böyle koku ya.(bir tanesini açtım odama koydum oda kokusu ğibi kullanıyorum onu)
Elimdeki bitince incirli olanı alacağım.Deneyin derim(Bırak sana dove baksın)

Fiyatı 1.5-2.5 tl arası












5.NİVEA FRUITY SHINE DUDAK NEMLENDİRİCİLERİ


Çok ğüzel nemlendiriyor ve kokuyorlar.Yaz kış kullanıyorum.Bu ara vişneliyi kullanıyorum bitince ballı olanı alacağım.Çok ğüzel nem ve parlaklık veriyor.

Fiyatı:4-5 tl arası




6.NİVEA DUŞTA VÜCUT KREMİ


Nemlendirmesi güzel kullanımı kolay bir vücut kremi.Muadili varsa ben bilmiyorum ama bunun pratikliğini seviyorum.

FİYATI :8-10 TL ARASI

Normal ve kuru ciltliler için çeşiti var.




7.GOLDEN ROSE MAXİM EYES RİMELİ


Benim çok sevdiğim bir rimel. Kirmikleri hem uzatıyor hem gür gösteriyor.Ben seveek kullanıyorum .Benim kirpiklerimdeki etkisi güzel.2 tane kullandım ve şimdi lorealın fales rush wigns olanı kullanıyorum.Golden rose kadar sevemedim.Bitince Golsen rose alacağım.






FİYATI 5 -10 TL ARASI

8.AVON LUXE RUJ(PİNK RUFFLES)


Avonun çok fazla ürünlerini sevmem.Rujları kurudur.Ancak bu ruj harika .Nemlendirmesi ,dudakta duruşu inanılmaz.Rengi katologda çok pembe olsada bende öyle durmuyor,kırmızı pembe arası bir renk alıyor.
Kolay kolay indirime ğirmiyor ne yazık ki ancak fiyatı:9-10tl arası(indirimde)





9.GARNİER ESAS BAKIM MAKYAJ TEMİZLEME SÜTÜ


Favori temizleyicilerden biri.Yakma,kızarıklık yapmadı.Yüz makyajını bunla çıkarıyorum
Kolay ulaşılıyor.
Fiyatı:8-10 tl arası(garnier makyaj suyu nunun yerini aldı ama o genelde 15 tl civarı fiyatı)






10.BEBAK ACI BADEM SÜTLÜ MAKYAJ TEMİZLEME SÜTÜ
 

Göz makyajını çıkarmada vazgeçilmez ürünüm.Ben çok fazla cilt makyajı yapmadığım için bu ürün benim için ideal.Badem sütü kirmikleride besliyor.Yakma ,kaşıntı yapmadı bende.Benim kullandığım ürünleri kolay çıkarıyor.(waterproof kalemleri kullanıyorum sık sık).Biraz yaglı his bırakıyor dogru ama zaten başka şekilde bu kadar kolay çıkarmaz.
Ben önce bununla gözlerimi temizliyorum sonrada yüzümü yıkıyorum.Ciltte bence tonikler dışında ürün bırakılmamalı.
Fiyatı:6-10 tl arası






İKİ BOYUTU VAR ÜRÜNÜN.





BU  ÜRÜNLER BENİM SEVEREK KULLANDIĞIM ÜRÜNLER VE HEPSİ 10 TL ALTI.
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.
BİR SONRAKİ YAZIMA KADAR KENDİNİZE İYİ BAKIN VE TAKİPTE KALIN.

(Resimler internetten çektiğim resimleri bilğisayara yükleyemediğim için böyle yapmak zorunda kaldım)

Hiç yorum yok: